عوامل نفوذی لابی یهودی صهیونیست/1

متفقان آمریکایی، کوته فکران فکول کراواتی که فارغ از موقعیت و جایگاه ترکیه هنوز هم اقدام اسرائیل صهیونیست در نسل کشی در فلسطین و غزه را موجه دانسته و دوستی با اسرائیل را ضروری می بینند، چیزی جز عوامل نفوذی لابی یهودی صهیونیست در این کشور نیستند.

متفقان آمریکایی، کوته فکران فکول کراواتی که فارغ از موقعیت و جایگاه ترکیه هنوز هم اقدام اسرائیل صهیونیست در نسل کشی در فلسطین و غزه را موجه دانسته و  دوستی با اسرائیل را ضروری می بینند، چیزی جز عوامل نفوذی لابی یهودی صهیونیست در این کشور نیستند.

فلسطین از گذشته تا کنون همواره صحنه کشمکش های مختلف بین مراکز قدرتی بوده است که در سودای حاکمیت بر این سرزمین هستند.این روند که بیشتر خود را در قالب‌های مذهبی، اقتصادی و سیاسی نشان می‌دهد، به دنبال سیاست‌های اشغالگر اسرائیل که قوانین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی را نادیده می‌گیرد، به میدان مبارزه همه جانبه تبدیل شده است.

در این وهله، نباید این واقعیت را نادیده بگیریم که سیاست های وحشیانه اسرائیل و موقعیت آن به عنوان یک "نیروی توقف ناپذیر" در واقع توسط جنبش یهودی صهیونیستی تغذیه می شود. اگرچه واضح و مبرهن است که در میان یهودیان گروه های مختلف با طرز فکرهای متفاوت وجود دارند، اما جنبش صهیونیسم به نوعی این اختلافات را پوشانده و با حمایت جهانی سعی در اجرای سیاست خود دارد.

صهیونیسم که برای تسلط بر جهان هر اقدامی را جایز دانسته و از هیچ کاری ابایی ندارد،  مسئول اصلی بسیاری از حوادثی است که پیامدهای جبران ناپذیری برجا گذاشته است.با نگاهی به تاریخ و رویدادهای جاری به وضوح می توان «انحراف» را دانست. کفر، تاریکی است و انسان را به سوی نور نمی برد. خداوند متعال هشدار داده است:

" و آنان که کافرند اعمالشان در مثل به سرابی ماند در بیابان هموار بی‌آب که شخص تشنه آن را آب پندارد (و به جانب آن شتابد) چون بدانجا رسید هیچ آب نیابد، و (آن کافر) خدا را حاضر و ناظر اعمال خویش بیند که به حساب کارش تمام و کامل برسد و خدا به یک لحظه حساب تمام خلایق می‌کند." سوره نور/ 39

هرکسی که درصدد آن برآید که اراده مسلمانان شجاع مدافع فلسطین را تحت الشعاع قرار دهد، خائن و عامل نفوذی لابی یهودی صهیونیست است. صهیونیسم یک ایدئولوژی موذیانه است. اگرچه نتوانست دولتی جهانی ایجاد کند اما اگر ایدئولوژی وجود داشته باشد که همه دولت ها را در اختیار خود قرار دهد. آن چیزی جز صهیونیسم است.

صهیونیسم  موجودیت خود را از طریق فعالیت های لابی گری حفظ می کند. دو بازیگر اصلی در فعالیت های لابی گری وجود دارد: لابی های مسیحی و لابی های یهودی.

لابی اسرائیل به مثابه یک چتر ، برای منافع هر یهودی ساکن در هر جای جهان، به ویژه در سرزمین فلسطینی عمل می کند و از گروه های فشار می خواهد در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، مذهبی و غیره فعالیت کنند.

از سوی دیگر نظام اعتقادی انجیلیست ها بر این باور است که عیسی مسیح باید دوباره به زمین بیاید و با برپایی پادشاهی خدا به مرکزیت اورشلیم همراه با آرماگدون، بهشت ​​به آنها اعطا شود. به همین دلیل از فعالیت های یهودیان صهیونیست در سرزمین فلسطین حمایت می کنند.

با نگاهی به حقایق تاریخی متوجه می‌شویم که صهیونیسم مجموعه‌ای از مکر و خیانت است. کسانی که تاریخ را نمی دانند؛ به ویژه کسانی که درک درستی از تاریخ اخیر ندارند، نمی توانند به ملت خود خدمت کنند. آنها نمی توانند با اطمینان به آینده نگاه کنند. کسانی که در برابر حقایق تاریخی چشم و گوش کر عمل می کنند و سرشان را زیر برف فرو کرده اند، مغالطه‌های «تئوری‌های توطئه» گروه‌های خاص را باور می کنند.

وقتی چنین اتفاقی می افتد، غریبه ای از بیرون آمده و تو را دست مایه سلطه بر جهان قرار می دهد. آن هم به صورت بی رحمانه...

ما باید تاریخ را خوب بخوانیم و تفسیر کنیم. باید با جدیت به مسائل بپردازیم و نسبت به امر اسلامی آگاهی داشته باشیم. نباید از اهل امت و خلافت بودن دست بکشیم.

ایده «سلطه بر جهان» در پروتکل‌های صهیونیسم جایگاه مهمی دارد. امروز آنها قدرت بزرگی دارند که دولت ، قدرت های سیاسی و افکار مردم را بسیج می کند. نام این قدرت «رسانه» است. نقش مطبوعات و قدرت رسانه ها. در واقع رسانه قدرت ندارد، قدرت رسانه دارد. رسانه ها با حمایت سرمایه یهود، امت را به چالش می کشند.

کسانی که تعمیق گسل اجتماعی در سرزمین های اسلامی به طور عام و در ترکیه به طور خاص، محیط های آشوب و سردرگمی ایجاد می کنند، عوامل نفوذی لابی یهودی صهیونیستی در میان ما هستند که تلاش می کنند قتل عام و نسل کشی آمریکا-اسرائیل در فلسطین و غزه را از مرکز توجه افکار عمومی دور کنند.

عوامل نفوذ لابی یهودی صهیونیستی ترسوهایی هستند که برای تسلط صهیونیسم در این سرزمین، پشت پرده پنهان می شوند. امروز می دانیم آنهایی که در استان کایسری، مسلمانان ترکیه را به خصومت با سوری ها تحریک کردند، عناصر نفوذی بد طینتی بودند که در جبهه اشغال داخلی جمع شده و در نهادهای مختلف مستقر شده اند، در حال برنامه ریزی برای تخریب وجه ترکیه هستند.

چرا اجبار برای بیرون راندن خارجی ها در مورد "یونانی‌ها، روس ها، یهودیان و ارمنیانی که در استان‌های ساحلی ترکیه مانند آنتالیا، استانبول و مرسین خانه خریده‌اند" مطرح نیست؟

دلیل آن روشن است؛ چون سوری ها مسلمان هستند... سوری ها خواهران و  برادران دینی ما هستند. پروردگار ما یکی است، کتاب ما یکی است، پیامبر ما یکی است، قبله ما یکی است... دلیلی نداریم که با هم دشمن باشیم.

کسانی که سعی می کنند ما را با مسلمانان سوریه دشمن کنند یهودیان، روم ها، یونانیان و ارامنه این کشور هستند. اینها عوامل نفوذی لابی یهودی صهیونیست در درون ما هستند.

کسانی که به این افراد گوش می دهند، به سخنانشان اعتماد می کنند و از آنها پیروی می کنند، پیرو ابلیس هستند. چون رهبر نژاد پرستان ابلیس است!

ملاحظات کارشناسی :

در ترکیه برخی از احزاب بویژه لائیک ها  وغربگرا ها از مقاومت مردم فلسطین وحماس حمایت نمی کنند و معتقد هستند ترکیه باید روابط اش را با رژیم اشغالگر صهیونیستی حفظ نماید . البته این تفکر جایگاهی در بین اکثریت مردم ترکیه ندارد . مردم ترکیه از زمان حملات صهیونیست ها به غزه در کنار مردم مظلوم و مقاوم فلسطین بوده و هستند . در برخی از مواقع مردم ترکیه جلوتر از حاکمان ترکیه از حق و حقوق مردم فلسطین حمایت کردند .

 مصطفی چلیک

منبع خبر:https://www.yeniakit.com.tr/yazarlar/mustafa-celik/siyonist-yahudi-lobisinin-etki-

ajanlari1-46162.html

کد خبر 20579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =